Web Content Viewer
ActionsХарта на клиента
Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират: |
|
► Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО) |
|
Паркиране |
|
Удобно работно време |
|
Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за |
|
За клиенти със специфични потребности |
|
В ЦАО на Ваше разположение са |
|
► Добра информираност, бърза и лесна комуникация |
|
Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат |
|
Информация за услугите ни ще намерите |
|
Съдействие на място в ЦАО ще получите от |
|
В секция „Най-често задавани въпроси“ на нашата интернет страница |
|
Активен Facebook профил |
|
► Предимства на обслужването |
|
Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер |
|
Бързо обслужване |
|
Ще ви обслужим само на едно гише |
|
Ще Ви предоставим услугата веднага, когато |
|
Ще Ви уведомим за готовия резултат от услугата |
|
Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба: |
|
► На място в ЦАО |
|
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО |
|
► Пишете ни |
|
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор |
|
► Обадете ни се |
|
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате |
|
► Приемен ден на Областен управител |
|
Всяка Сряда от седмицата от 10:00 до 11:00 часа |
|
► Информация за вашата удовлетвореност |
|
Всяка година, до 1 март в секция „Административно обслужване“ ще намерите публикуван |
|
► Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас! |